ProGreen Zöld iroda

Önnek az információ vagyon? Kezeli a pénzét? A dokumentumai is megérdemlik!

Szeretnénk bemutatni Önnek három olyan megoldást, melyek papír helyett elektronikusan szállítják és tárolják az adatokat – így Ön átláthatóbbá teheti cégének dokumentumait.

Mit kell tudni az ADMIS iratkezelő rendszerről?

Számtalan olyan példával találkozhatunk az üzleti életben, amikor egy elkeveredett dokumentum miatt hiúsul meg, sikkad el egy szerződés vagy egy megrendelés. Az ADMIS iratkezelő rendszerének használatával ilyen Önnel sosem fordulhat elő.

Átláthatóbbá, gyorsabban elérhetővé teszi cége teljes dokumentumkészletét, egyes elemeket mindössze néhány gombnyomással bármikor, bárhonnan elérhet. Ezzel havi több tízórányi hasznos munkaidőt takaríthat meg munkatársainak.

Miért szeretik a cégvezetők?

  • Kollégáinak többé nem kell órákat tölteniük egy-egy dokumentum keresésével;
  • Nincs többé eltűnt, elkeveredett dokumentum;
  • Gyorsabban tud reagálni egy-egy feladatra;
  • Szolgáltatásának színvonalát emelheti, hiszen szűkebb határidőket is vállalhat;
  • Az adminisztrációs tevékenység ellenőrizhető, mérhető, visszakövethető;
  • Megszűnik a jogosulatlan hozzáférés a bizalmas dokumentumokhoz
  • Támogatja vagy kialakítja az iratkezelési folyamatokat (ISO)

Az ADMIS iratkezelő rendszere a következő előnyöket nyújtja vállalkozásának

  • 1Az iktatómodullal az összes beérkező dokumentumot (levél, számla, email, szerződések), videófájlt és hanganyagot könnyedén rendszerezheti;
  • 2Az iktatott dokumentumok számtalan szempont alapján kereshetőek vissza (iktatószám, tárgy, feladó, ügyintéző, szervezeti egység, időszak, községek, részletes kereső…stb);
  • 3A naplómodul felgyorsítja az ügyintézők munkáját azzal, hogy informatikai háttértámogatást nyújt nekik – munkacsoportok, telephelyek között egyszerűsödik a dokumentumok; megosztása. Menti a dokumentumverziókat, minden korábbi példány hozzáférhetővé válik;
  • 4Az expediáló modul küldemények feldolgozását teszi lehetővé.

A ProgAdat számokban

  • 200.000

    Ennyi ember bérszámfejtése történik havonta bérprogramunkkal

  • 220Mrd

    Ennyi forintnyi árbevételt könyvelnek le évente a ProFinance rendszerrel

  • 1Mrd

    Ennyi tranzakciót kezel éves szinten ProData megoldásunk

  • 70

    Magyarország TOP100 beszállítójából 70 már a partnerünk

Még több rólunk

Rólunk mondták

A Szabolcs-Coop Zrt. a Coop üzletlánc egyik meghatározó kereskedelmi vállalkozása Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. 2006-tól kezdődően használjuk a Progadat Kft. által fejlesztett ügyviteli rendszert. Eddigi tapasztalataink kedvezőek, mert egy stabilan működő integrált rendszerrel dolgozunk, ami követi az újabban felmerülő igényeket is.

ProFinance Szabolcs-Coop Zrt.

Referenciáink

További referenciáink