ProStore Nagykereskedelem

Rendelés. Raktározás. Gazdálkodás. Értékesítés. Kiszállítás. Ezek csak szavak. Mi ismerjük a mögöttes tartalmat is!

Cégünk nagykereskedelmi és logisztikai rendszere elsősorban az ital és élelmiszer ágazat szereplőinek kínál olyan automatikus megoldásokat, amelyekkel ennek a speciális területnek az értékesítési lehetőségeit aknázhatja ki cége.

Mit kell tudni a ProgAdat Nagykereskedelmi rendszeréről?

Felgyorsítja az értékesítés sebességét. Pontos és naprakész kereskedelmi információkat szolgáltat. A céghez kapcsolódó adatokat, dokumentumokat átláthatóan kezeli, így minden adat, dokumentum könnyedén visszakereshetővé válik a rendszerben.

A rendszer egyszerű, testre szabható (a megszokott üzleti folyamatok lemodellezhetőek – megszokott elnevezések megtarthatóak), felhasználóbarát üzemeltetést tesz lehetővé. Szoftvercsomagunk maximálisan kiszolgálja a tulajdonos(ok) üzleti szemléletű információ igényét: Pl. a felhasználók által szabadon definiálható, tetszőleges számú cikk-csoportosítási szempontrendszer alakítható ki, valamint tetszőleges számú és típusú bizonylat létrehozása mely külön fejlesztést nem igényel.

A gyártás támogatási modul segítségével a következő lehetőségeket biztosítja a ProSTORE rendszer:

  • Gyártás / Termelési jegyzék (norma jegyzék) összeállítása
    • Gyártási folyamat elemei
    • Kapcsolódó szolgáltatások
    • Anyagfelhasználás
  • Vevőtől érkező megrendelés rögzítése, rendelés alapján gyártási elemjegyzék generálása (előkalkuláció) – vevő specifikusan megadható árakkal – Rendelés alapján ajánlat készítési lehetőség.
  • Gyártási jegyzék készítése (egyedi munkaszámmal)
  • Gyártásba helyezés – Gyártás lejelentés – Áru visszavétel
  • Folyamatos anyagfelhasználás monitoring / Utókalkuláció
  • Szállítói rendelések generálása Gyártási jegyzékek alapján (Ajánlatkérés)

A gyártáshoz kapcsolódó készletmozgások, automatikusan létrehozott bizonylatok révén dokumentáltak.

Kiemelten támogatjuk a

  • több telephelyes működést,
  • nagykereskedelmi és kiskereskedelmi egységek közös vezérlését,
  • nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítést egy légtérben
  • jövedéki termékek forgalmazását,
  • magasraktári, tárhelyes készletnyilvántartást,
  • szavatosság lejárati idő kezelést,
  • mobil adatgyűjtős raktári logisztikát és kiszállítás szervezést,
  • elektronikus rendelések és számlák fogadását, valamint küldését,
  • EDI formátumú adatszolgáltatást,
  • termelés támogatást,
  • pénzügyi, ügyviteli, adattárházi rendszer integrációt,
  • túraszervezés és elszámoltatás,
  • Sleptúrás értékesítési lehetőség (PDA)

Miért szeretik az üzletvezetők?

  • Felhasználóbarát, cégre szabható üzemeltetést garantál;
  • Üzleti szemléletű informatikai segítséget biztosít;
  • Egységes cikk-, partner- és kódtörzsek kialakítását teszi lehetővé;
  • A rendszer tetszőleges ársor típust és ársort képes kezelni, a nagykereskedelmi áraktól a kedvezményes árakon keresztül a kiskereskedelmi eladási árakig bezárólag;
  • Az optimális kereskedelmi politika szükségessé teszi, hogy egyenként meg lehessen határozni az egyes egységek forgalmazott cikkeket, azok árait, és azok érvényességi idejét. Ezen összerendelési funkció biztosítja az árváltozásokkal összefüggő teendők végrehajtását, az időponthoz kötött árváltozások kezelését;
  • Kedvezmények (akciók) kezelése. Egységenkénti, cikk és/vagy cikkcsoportonként, időszakra vonatkozó kedvezmények kezelése;
  • Törzsvásárló rendszer és a hozzájuk kapcsolódó kedvezmények kezelése;
  • Szállítói kapcsolatok, szállító – cikk – ár összerendelések kezelése.
  • Elektronikus kapcsolat a beszállítókkal: megrendelések, szállítólevelek, számlák küldése, fogadása. Szállítói cikkszámrendszer és árak kezelése.
  • Központi kommunikáció, azaz a módosított vagy újonnan bevitt adatokról minden üzlet azonnal értesül;
  • Több valutanemben történő bevételezési és számlázási lehetőség
  • FIFO eljárással nyilvántartott beszerzési áras készletnyilvántartás;
  • Az értékesítés több formáját képes vezérelni a program:
    • Nagykereskedelmi értékesítés
    • Nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítés egy légtérben
    • Nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítés egy légtérben pénztárgéppel

A ProStore a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • A nagykereskedelmi tevékenység működésének teljes támogatását;
  • Zökkenőmentes ügyfélkezelést;
  • A hasznos munkaórák száma megnő;
  • A felesleges adatrögzítések száma szinte nullára redukálódik;
  • A szállítók és vevők adatai egységes rendszerbe kerülnek;
  • Azonnali áruforgalmi és kereskedelmi információk a jó döntésekhez;

Kinek ajánljuk a ProStore megoldásunkat?

Elsősorban az ital és élelmiszer ágazatban dolgozó, és ott versenyelőny kiharcolására készülő nagykereskedéseknek.

Számos referenciánk igazolja Nagykereskedelmi rendszerünk és szolgáltatásaink színvonalát:

  • 1REAL csoport: Alfiker Kft. – Nyíregyháza
    • Nagykereskedelmi és Kiskereskedelmi egységek központi vezérlése
    • Nagykereskedelmi telephelyek
    • C+C telephelyek (0-készletes KASSA megoldások a Nagykereskedelmi egységekben)
  • 2Kiss-B Ker. Kft. – Vásárosnamény
    • Nagykereskedelmi egységek központi vezérlése
    • 1 db magasraktári Nagyker megoldás
    • 8 db Nagykereskedelmi telephely
  • 3POLUS Coop Zrt. – Ajka
    • Nagykereskedelmi és Kiskereskedelmi egységek központi vezérlése
    • 2 db Nagyker egység
    • 52 db Kiskereskedelmi egység
  • 4Méta Kft. – Kecskemét
    • Nagykereskedelmi egységek központi vezérlése
    • 6 db Nagykereskedelmi egység
  • 5Perint Kft. – Szombathely
    • Nagykereskedelmi egységek központi vezérlése
    • 6 db Nagykereskedelmi egység
  • 6A-Plast Kft. – Nagytarcsa
    • Gyártás támogatás
    • Nagykereskedelmi értékesítés
  • 7Dedi Extra Bt.
    • Nagykereskedelmi értékesítés
    • Sleptúrás / Túrajáratos értékesítés

A ProgAdat számokban

  • 200.000

    Ennyi ember bérszámfejtése történik havonta bérprogramunkkal

  • 220Mrd

    Ennyi forintnyi árbevételt könyvelnek le évente a ProFinance rendszerrel

  • 1Mrd

    Ennyi tranzakciót kezel éves szinten ProData megoldásunk

  • 70

    Magyarország TOP100 beszállítójából 70 már a partnerünk

Még több rólunk

Rólunk mondták

A Szabolcs-Coop Zrt. a Coop üzletlánc egyik meghatározó kereskedelmi vállalkozása Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. 2006-tól kezdődően használjuk a Progadat Kft. által fejlesztett ügyviteli rendszert. Eddigi tapasztalataink kedvezőek, mert egy stabilan működő integrált rendszerrel dolgozunk, ami követi az újabban felmerülő igényeket is.

ProFinance Szabolcs-Coop Zrt.

Referenciáink

További referenciáink